Full moon party!

19 mei 2019 - Nkhata Bay, Malawi

Zaterdag 18 mei & zondag 19 mei

Zaterdagochtend werden we wakker door het zonnetje dat fijn naar binnen scheen. Op naar beneden, via een wankel stenen pad, naar het restaurantje. Een kop koffie met een omelet op toast smaakte heerlijk. Daarna hebben we de hele dag in de zon gelegen, stukjes gezwommen, een uur lange tour in de kajak gemaakt en ons boek gelezen. Ik lees nu de Da Vinci Code, heel gaaf en daar ben ik nog wel even zoet mee! Toen kwam er om 4 uur 's middags een klein bootje aan en begonnen ze hem vol te laden (zie foto). Eten, drinken, een bbq rooster met kolen, een tafel en wat verse visjes. Dit was onze partyboot voor de 'Fullmoon Party' die avond! Toen alles compleet was, mochten wij ook de boot op. Hoe het paste, geen idee, maar daar vertrokken we met 17 man. Bijna allemaal jeugd; een aantal backpackers en een aantal die hier, net als wij, voor hun studie zijn. De verse vis werd gebruikt om de visarenden te lokken en we mochten van een klif afspringen. Daarna voeren we door naar een strand. Daar werd iedereen en alles uitgeladen. We hebben enthousiast gespeeld met de local kindjes, genoten van de opkomende volle maan (foto), lekker gegeten van de bbq, cocktails gedronken en vooral veel gekletst rond het vuurtje. Er waren ook wat Nederlanders bij, dus dat was heel tof! Zondag heb ik nog gedoucht in de meest bijzondere douche die ik ooit gezien heb! Het is een buiten douche waarvandaan je uitkijkt over het meer. Ik heb er geprobeerd een foto van te maken, maar in het echt is het nog veel mooier. Toen was het tijd om weer met de taxi naar huis te gaan! Thuisgekomen heb ik via Facetime een belangrijke voetbalwedstrijd van Stijn gezien, was net of ik daar zelf even aan de lijn stond, heel grappig! 'S avonds een pasta met avocado saus gemaakt, jammie! Goed geslaagd weekend en op naar weer een nieuwe week🙂

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Franic:
    20 mei 2019
    Yehhh dat was een droom weekend bij volle maan!
    Klinkt als heel bijzonder xxx