Inpakken en.. bijna wegwezen!

24 maart 2019 - Nijmegen, Nederland

Moni aliyense (hallo allemaal)!

Anne en ik vertrekken over 3 dagen naar Malawi voor 3,5 maand! We gaan daar stage lopen in een ziekenhuisje en een psychiatrie kliniek! Het wordt ongetwijfeld een groot avontuur en als je het leuk lijkt om dat een beetje te volgen, hou dan deze blog in de gaten! Ik zal hier regelmatig verhalen en foto's op plaatsen :)

Daarnaast wil ik ook een oproepje doen! Malawi is een van de armste landen ter wereld en we hebben van onze voorgangers gehoord dat er tekorten zijn aan allerlei soorten dingen (zoals materialen en medicijnen). Nu wil ik ze daar ontzettend graag een handje bij helpen en wie weet jij ook wel :) Als je een klein bedrag kan missen en je wilt ook graag wat bijdragen, voel je dan vrij om iets te storten op:

NL06 INGB 0795 2420 93

Op naam B.P.E. Neefs

Deze betaalrekening is speciaal hiervoor aangemaakt dus iedere cent zal ook daadwerkelijk goed gebruikt worden! Waarvoor precies, dat ga ik daar bekijken! Ik zal jullie op mijn blog hierover ook op de hoogte houden :)

Nou, dan ga ik nu weer verder met de laatste dingen inpakken en het volgende berichtje zal zijn vanuit het Afrikaanse Malawi!🙋🏼

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade